Gjest vil bare ha to-tre bukser som passer Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Har nesten ikke rumpe, er lang og sliter med å finne bukser som sitter bra uten at det blir pølseskinn. Noen som vet hvor en kan få tak i gode bukser i små størrelser? 28 i vidde og størrelse 38 blir for stort... Opplevd å ikke finne mindre størrelser på Vera Moda, Hennes og Maurtiz og Cubus... Finnes herredongeri i så små størrelser? Har barneavdelingen bukser som kan passe når en er 175 lang? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Dra på f.eks. JC og sjekk der. De har langt flere merker og størrelser å velge i. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Det er akkurat den størrelsen hvor det er vanskelig å oppdrive bukser til gutter. For et par år siden fant jeg noen på KappAhl, de hadde riktig benlengde og var litt smalere enn vanlig. 0 Siter
Blomstre Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Jeg så noen veldig små størrelser i jeans på KappAhl i forrige uke. Jeg husker dessverre ikke -hvilken- størrelse, men jeg la merke til hvor smale/små de buksene var. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 Sjekk Bik bok, eller blikk bok, Carlings eller Gina. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.