Gå til innhold

Virus


Henrikke67

Anbefalte innlegg

Jeg har Panda sikkerhetsprogram på maskina mi. Her forleden kjørte jeg et virussøk etter at maskina hadde begynt å oppføre seg rart. Panda fant mye rart, både virus og spionprogram. To av virusene sto det ikke slettet på, men VARSLET. Jeg kjørte et nytt virussøk dagen etter det første. Da fant panda igjen samme type virus som første gangen, og også nå sto det VARSLET, ikke slettet...

Hva skal jeg tro? Har jeg fortsatt disse virusene? Og hvordan skal jeg isåfall bli kvitt dem, når Panda ikke sletter dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei.. panda er ikke den beste antivirusene, den har noen små feil. Prøv ut AVG?? http://free.avg.com/ww-en/download-free-antivirus den kan hjelpe deg med neste alt av virus, om det ikke funker. Har jeg sendt pc på service for sjekk?

Her har du nok feil DataguruAndre. Panda er et av de beste antivirus programmene som finnes på markedet. Det kjører stille og rolig i bakgrunnen og er ikke på lang nær så "tungt" for PC'en å kjøre som andre antivirusprogrammer som nærmest kveler PC'en sine resurser.

Regner med at du har oppdatert Panda? Når var den sist oppdatert? Du kan jo sende inn virus filene til "Panda". Det er da mulig at de vil komme med en fix til neste oppdatering. Det hender at Panda finner noe som egentlig ikke er virus, men siden du sier at PC'en oppfører seg rart så kan det jo allikevel tyde på at det er et eller annet virus på PC'en din.

Har du oppgradert Panda til 2011 versjonen? Det kan være at det hjelper da den nyeste versjonen er klar til å "kverke" enda flere viruser.

Håper det ordner seg for deg (og PC'en din).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...