Hushjelpen Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Noen som vet hvor mange ruller det er i hver sekk med toalettpapir? Og er prisen på 99,- fast lavpris, eller bare noe som gjaldt en liten periode? Det er jo billig da! 0 Siter
Gjest krekling Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Det er 40 ruller i en sekk og det er omtrent halv pris. Men tilbudet var vel i uka som gikk. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Hater sånne lokke-tilbud. Hva sparer man? en 50-lapp? Og så tar man seg en ekstra tur til butikken (m/bil og bruk av drivstoff), man vandrer rundt i butikken, og oppdager kjekspakken samt en ny shampovariant. Vips- så har man ikke spart noen ting. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Hater sånne lokke-tilbud. Hva sparer man? en 50-lapp? Og så tar man seg en ekstra tur til butikken (m/bil og bruk av drivstoff), man vandrer rundt i butikken, og oppdager kjekspakken samt en ny shampovariant. Vips- så har man ikke spart noen ting. Da må man sykle eller ta bussen til butikken og bare kjøpe det som er på tilbud. Men man taper likevel tiden det tar å reise. Jeg har brent meg litt på det. 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Hater sånne lokke-tilbud. Hva sparer man? en 50-lapp? Og så tar man seg en ekstra tur til butikken (m/bil og bruk av drivstoff), man vandrer rundt i butikken, og oppdager kjekspakken samt en ny shampovariant. Vips- så har man ikke spart noen ting. Jeg er heller ikke noen fan av slike tilbud. Og det du sier om at vinninga går opp i spinninga kan jo gjelde så mangt - som dem som kjører til en bestemt bensinstasjon for å spare 5 kroner på bensinen, for deretter å svi av det mangedobbelte på flaskevann og pølse;-) 0 Siter
fargeklatten Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Det er 40 ruller i en sekk og det er omtrent halv pris. Men tilbudet var vel i uka som gikk. Jeg kjøpte de samme dorullene til samme pris denne uka. 0 Siter
fargeklatten Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Hater sånne lokke-tilbud. Hva sparer man? en 50-lapp? Og så tar man seg en ekstra tur til butikken (m/bil og bruk av drivstoff), man vandrer rundt i butikken, og oppdager kjekspakken samt en ny shampovariant. Vips- så har man ikke spart noen ting. Man sparer 100,- på tilbudet. Jeg bruker ofte slike tilbud hvis de er ekstra bra. Tar gjerne ukas handling samtidig. Det er ikke dyrt på obs og i tillegg har jeg kortet deres som jeg samler opp penger ved handling der. Uansett må jeg kjøre til nærmeste butikk så hvilken jeg velger er ikke så nøye i forhold til bilens forbruk . 0 Siter
Gjest krekling Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg kjøpte de samme dorullene til samme pris denne uka. OK, men det var ikke med i vår kundeavis for denne uken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.