ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg får ikke lenger brukt NRKs Nett-Tv. Av en eller annen grunn er filmen helt sort. Ingen lyd, ingenting. Kun en sort firkant. Jeg tror jeg har alt av plug-ins, og jeg har tidligere ikke hatt problemer. Jeg har forsøkt med andre nettlesere, til og med IE, men ingenting fungerer. Nå har jeg lasta ned VLC og DivX, men det er fortsatt dødt. Hva kan ha skjedd? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Prøv å avinstallere og så reinstallere Windows Media Player. Eller bruk Silverlight (kan velges under Innstillinger i Nrk nett-tv). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2010 Forfatter Skrevet 22. september 2010 Prøv å avinstallere og så reinstallere Windows Media Player. Eller bruk Silverlight (kan velges under Innstillinger i Nrk nett-tv). Det viste seg å en plug-in det var noe galt med. Jeg sjekka den ut ved å reparere den, men det var ikke før jeg avinstallerte den og installerte den på nytt det fungerte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.