Gå til innhold

Sliten.


cathlin

Anbefalte innlegg

Det har vært en lang uke, eller nok en uke som har gått fort og er borte. Nå er jeg sliten og lei. Men jeg trenger så klart ikke gjøre noe drastisk selv om jeg er lei.

Føttene mine virker ikke og det regner. Jeg har vondt i halsen. Jeg har vært innom en kirke som er bygd i kleberstein. De fulgte nøye med meg. Jeg tenkte på å kuppe orgelet. Det hadde vært fint med pianomusikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det klebersteinene som fulgte nøye med deg?

Forøvrig tror jeg det er mange bein som ikke har fungert i oslo-området i dag. For et drittvær!

Stakkars.... på vestlandet er det drittvær hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars.... på vestlandet er det drittvær hele tiden

Vestlendinger er en egen rase. De legger ikke merke til regn og vind, det er det bare vi som bor på Østlandet som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Vestlendinger er en egen rase. De legger ikke merke til regn og vind, det er det bare vi som bor på Østlandet som gjør.

Kremt...og vi på Sørlandet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Sørlendiger er ganske bløde - det er vestlendingene det er tæl i.

Ja, vi er bløde og liker ikke å bli blaute;)) Vestlendinger er bra de, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...