Gjest apelsin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei nils håvard dahl. Jeg føler meg ikke hvelkommen her på doktoronline med å fortelle om det jeg lærte når jeg fikk diabetes. Jeg føler meg ikke hvelkommen på grunn av at jeg har fas, litt adhd, diabetes og refluks. Jeg føler at alt jeg forteller som jeg lærte når jeg fikk diabetes, at der sier alle at det er tullprat og at jeg er ett troll. Du har vel lest litt om hva enkelte her svarer meg. Det sårer meg. Burde ikke de blitt slettet fra denne siden? Det er riktig at det er lov å si til andre her hvis de har fortalt noe som er feil med å sende en link og at de da svarer om det er slik de har lært eller motsatt. Selvfølgelig hvis det er mange feil pluss skrivefeil, da må jo det slettes for skrivefeil kan være flaut eller pinlig for noen. I hvertfall for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/353994-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.