Gå til innhold

N.H.D.

Anbefalte innlegg

Hei nils håvard dahl.

Jeg føler meg ikke hvelkommen her på doktoronline med å fortelle om det jeg lærte når jeg fikk diabetes.

Jeg føler meg ikke hvelkommen på grunn av at jeg har fas, litt adhd, diabetes og refluks.

Jeg føler at alt jeg forteller som jeg lærte når jeg fikk diabetes, at der sier alle at det er tullprat og at jeg er ett troll.

Du har vel lest litt om hva enkelte her svarer meg.

Det sårer meg.

Burde ikke de blitt slettet fra denne siden?

Det er riktig at det er lov å si til andre her hvis de har fortalt noe som er feil med å sende en link og at de da svarer om det er slik de har lært eller motsatt.

Selvfølgelig hvis det er mange feil pluss skrivefeil, da må jo det slettes for skrivefeil kan være flaut eller pinlig for noen.

I hvertfall for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353994-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...