Gå til innhold

Gro Isacksen reklamerer på dol

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg syns det er usmakelig hvordan Gro Isacksen bruker sine fagsvar på dol (som brukerne betaler for) til å reklamere for bøkene og produktene sine.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4446251

Som profesjonell skal hun uttale seg nøytralt om produkter, og skal gi info brukeren har betalt for, uten at brukeren må kjøpe en av bøkene hennes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354093-gro-isacksen-reklamerer-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er da en forsker på området, og da er det naturlig å referere til egenproduserte bøker om temaet. Jeg synes ikke det er rart.

Det står ikke et kvekk om at trådstarteren skal kjøpe boka. Lese står det, og du får lest gratis via biblioteket.

Gjest verinoca

Hun er da en forsker på området, og da er det naturlig å referere til egenproduserte bøker om temaet. Jeg synes ikke det er rart.

Det står ikke et kvekk om at trådstarteren skal kjøpe boka. Lese står det, og du får lest gratis via biblioteket.

Kjøpe eller ikke kjøpe hun benytter jo anledningen til å markedsføre boka si, ogjeg synes som Ulvinnen at det blir å blande kortene litt.

Kjøpe eller ikke kjøpe hun benytter jo anledningen til å markedsføre boka si, ogjeg synes som Ulvinnen at det blir å blande kortene litt.

Det er knapt nok "markedsføring" å gi en referanse til en bok hun har skrevet, når det passer seg slik. Skal hun liksom måtte slå det opp i en annen bok, og bruke den som referanse, i tilfelle noen fant på å kjøpe boken hennes?

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest verinoca

Det er knapt nok "markedsføring" å gi en referanse til en bok hun har skrevet, når det passer seg slik. Skal hun liksom måtte slå det opp i en annen bok, og bruke den som referanse, i tilfelle noen fant på å kjøpe boken hennes?

Med vennlig hilsen

Sorry, fremdeles enig med Ulvinnen. :-)

Gjest Ulvinnen

Jeg har lagt merke til det samme, både når det gjelder hennes bok/bøker og treningsapparater (Vagiflex, eller hva det heter).

''Jeg har lagt merke til det samme, både når det gjelder hennes bok/bøker og treningsapparater (Vagiflex, eller hva det heter).''

Ja, hadde det bare vært denne ene gangen, så hadde jeg ikke reagert. Men hun reklamerer stadig for produktene sine.

Gjest Ulvinnen

Redaksjonen har vurdert det konkrete svaret og kommet til at vi mener at det er ok å henvise til en bok som omhandler temaet brukeren spør om mer utfyllende enn hva som kan skrives i et kort fagsvar.

Vennlig hilsen

Så bra at dere tok det opp i redaksjonen :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...