Gjest Nickløsheletiden Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Har du mulighet for aa rette opp overskriften jeg greide aa oedelegge i traaden til Prust? Den ser litt merkelig ut naa. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. oktober 2010 Skrevet 7. oktober 2010 Hvilken av mine tråder? Er ikke så nøye på det, jeg da :-) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Siden prust mener at det ikke spiller noen rolle, så lar jeg være å gjøre noe. Det tar en del tid å endre overskrifter, da det må gjøres i hver eneste kommentar i tråden. Mvh 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. oktober 2010 Skrevet 8. oktober 2010 Siden prust mener at det ikke spiller noen rolle, så lar jeg være å gjøre noe. Det tar en del tid å endre overskrifter, da det må gjøres i hver eneste kommentar i tråden. Mvh Men det ble jo gjort i går :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2010 Skrevet 9. oktober 2010 Men det ble jo gjort i går :-) Det har sikkert kommet en ny webmaster på vakt i dag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Det har sikkert kommet en ny webmaster på vakt i dag. Hvilken tråd var det snakk om???? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Hvilken tråd var det snakk om???? Den om nabobarnet:-) Noe av det jeg skrev i innlegget til deg havnet i overskriften. Ble bare rot:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Den om nabobarnet:-) Noe av det jeg skrev i innlegget til deg havnet i overskriften. Ble bare rot:-) Å ja. La ikke merke til det. Er ikke så nøye på om noen kupper trådene mine eller om de endrer overskrifter :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.