Gå til innhold

SDD: Juhu!


Sør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Sånn. Nå har jeg oppretta en hotmailkonto. Huska ikke passordet til min gamle.

Utrolig nok var ikke nicket opptatt. Det er nesten ikke til å fatte.

[email protected]

Tjuvlåner linken, for å spørre om du fremdeles har mailadressen min? Tvilsomt at du har den nye, vil jeg tro... er det den der chat-mailen du har? I så fall er den way out of date... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tjuvlåner linken, for å spørre om du fremdeles har mailadressen min? Tvilsomt at du har den nye, vil jeg tro... er det den der chat-mailen du har? I så fall er den way out of date... ;)

Juhu! :)

Nei, jeg har nok bare gamle greier, og jeg antar du også har gamle greier for meg, men hvis du husker hva jeg heter er den nye adressen følgende.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! :)

Nei, jeg har nok bare gamle greier, og jeg antar du også har gamle greier for meg, men hvis du husker hva jeg heter er den nye adressen følgende.

[email protected]

Hehe.. husker jo selvsagt navnet ditt! Adressen til foreldrene dine også! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu! :)

Nei, jeg har nok bare gamle greier, og jeg antar du også har gamle greier for meg, men hvis du husker hva jeg heter er den nye adressen følgende.

[email protected]

Mail er sendt, og nå stuper jeg under dyna. En lang dag venter i morra... i alle fall en jobb jeg har vanskelig for å motivere meg til en gang i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...