Gjest Lig Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 Samboeren min får ofte sterke smerter i magen, nesten alltid etterfulgt av diare - opptil flere ganger i uka. Det er ikke luftsmerter: smertene oppstår plutselig, og når maks styrke etter 45 sekunder. Så glir det sakte over, og det pågår i ca 3 minutt. Det skyldes alltid mat eller drikke, f.eks. mye sjokolade, kylling, "dagen-derpå" eller når han svelger vann i bassenget. Det bekymrer meg mer enn han, og han vil ikke oppsøke lege. Bør han det? 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 Jeg synest det, siden dette er noe som kommer igjen og igjen..Det må jo være ganske plagsomt også..? 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 20. september 2001 Skrevet 20. september 2001 Det er dessverre ikke mulig å gi han en vurdering av disse smertene pr. brev. Jeg foreslår derfor at han kontakter legen sin for en samtale og eventuelt undersøkelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.