solveighar Skrevet 19. september 2001 Skrevet 19. september 2001 Da jeg var 6 år ble det oppdaget at ryggen min var skjev. Jeg gikk med korsett i 10 år. Det gikk frem og tilbake hvor skjev jeg var. Etter jeg sluttet med korsettet gikk jeg til kontrolll etter 2 år. Ryggen min var stabil. Men nå etter ytterlige 6 år er den blitt skjevere igjen. Er det noen nyere behandling som finnes i dag.? Anbefales Kiropraktor? Jeg har i dag en del smerter, da ribbeina på den ene siden støter bort i hoftebenet og jeg blir ofte sliten. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 20. september 2001 Skrevet 20. september 2001 Jeg har dessverre ikke tilstrekkelig kompetanse innen dette området til å bistå med synspunkter vedrørende diagnose og behandling, og er lei for at jeg ikke kan være til hjelp. Du kan eventuelt framlegge spørsmålet for barnelegene i Doktor Onlines forum om barnemedisin da skoliose er en problemstilling de møter med en viss hyppighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.