Gå til innhold

Webmaster.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Det var ikke galt av Sør å gi deg en link.

Ut i fra tidligere erfaring med tilsvarende tråder, så ender det med at du blir mer - og ikke mindre forvirret - i forhold til hva du bør gjøre i forhold til kosthold, din diabetes ol. Av den grunn ønsker vi ikke at du skal bruke doktoronline.no til å spørre om ting du etter vår vurdering, trenger å spørre din lege eller andre i ditt nærmiljø om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354796-webmaster/#findComment-3044741
Del på andre sider

Gjest apelsin

Det var ikke galt av Sør å gi deg en link.

Ut i fra tidligere erfaring med tilsvarende tråder, så ender det med at du blir mer - og ikke mindre forvirret - i forhold til hva du bør gjøre i forhold til kosthold, din diabetes ol. Av den grunn ønsker vi ikke at du skal bruke doktoronline.no til å spørre om ting du etter vår vurdering, trenger å spørre din lege eller andre i ditt nærmiljø om.

Ok.

Det har du jo rett i for jeg går til diabeteslege på poliklinikk på sykehuset hver tredje måned, jeg går til fastlegen med medisinen og fastlegen min har ikke så godt greie på det jeg får medisin for og med medisinene jeg får, jeg går til doktor på poliklinikk på sykehuset en gang i året med refluks.

Altså, fastlegen min har ikke så god kunnskap om fas, adhd, angst, ritalin og medisin mot angst som er rett til meg.

Med mine diagnoser må jeg lese meg fram på internett og ta det opp med fastlegen det jeg har lest meg til.

Engentlig så skulle alle fastleger hatt opplæring på å få kunnskap om bokstavdiagnoser og psykiskelidelser, utrede og medisinere slike passienter.

Det er jo altid fastlegen vi må kontakte når det er noe.

Eller så skulle det jobbet psykiater, psykologer og nevrologer på ett legesenter i hver kommune.

Du som styrer webmaster har vel helt sikkert opplevd enkelte ting når du har måtte gått til doktor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/354796-webmaster/#findComment-3044744
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...