Gå til innhold

Webcam/mic/scype/ta opp feilmelding...


Gjest Nerda

Anbefalte innlegg

Rotete overskrift, men jeg har problemer med å få micen til å funke (integrert i webkameraet). Jeg kjøpte det i dag, har også hatt samme mikrofonproblem uten å få løst det.

Feilmeldingsproblemet først:

Skype sier at miken ikke gjenkjenner lydkortet. Både på et headset med mic jeg har fra før av og nå det nye webkameraet. Skjønnner virkelig seriøst ikke dette, for jeg har et mer enn godt nok lydkort i min PC til å takle slikt. Begge går på USB da. Jeg har ikke hatt noe mik å prøve i den vanlige (mini-jack) mik-dedikerte inngangen. Når det kommer til lyd er det ikke problematisk. Om jeg kobler det gamle headsettet til, så hører jeg lyd. Miken funker ikke. Skjønner ikke dette. Hva gjør jeg liksom? Jeg vil ikke kjøpe ny mik bare fordi det ikke funker med vanlig USB 2.0 standard liksom! En sentral opplysning er ellers at selve webcammen funker. Det eneste jeg ikke har funnet ut er hva som har erstattet mooviemaker i win7 - jeg tenker da på å ta opp til å legge på YouTube f.eks.

Takk for alle inspill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...