Dorthe Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 ''Jeg får ikke en eneste mail fra facebook, da hadde jeg blitt gal ;o)'' Jeg er ikke så aktiv på facebook som jeg er på dol, men om jeg skal begynne få slike medinger fra dol, ja da blir jeg gal;o) Jeg er tre forskjellige steder så det hadde blitt mareritt hos meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2010 Skrevet 29. oktober 2010 OK. Det er jo et nivå som selv jeg kanskje kunne ha fikset. Ønsker ikke å redusere tida mi på DOL særlig, men ønsker heller ikke å bruke mer tid på PC'en..... Nå må jeg i seng. Natta! Det nivået fikser ikke jeg altså, men det er som nickløsheletida sier, man har flere vinduer oppe og hopper fra sted til sted. Særlig hvis man ikke ønsker å diskutere romfolket ;o) da blir det facebook. Og jeg er venn med mange av de amerikanerne jeg besøkte i fjor og vi chatter og skriver meldinger. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Hvilken boks? ''Hvilken boks?'' Klikk på "svar til meg", og se rett under ruten du skriver i. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Ut i fra lengden på denne tråden, så antar jeg at du har fått svar på det du spurte om av andre brukere :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Ut i fra lengden på denne tråden, så antar jeg at du har fått svar på det du spurte om av andre brukere :-) Stemmer:-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Ups, denne var jo ikke til meg *fnis* 0 Siter
cathlin Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har ikke fått noe slik mail. *snurt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.