spignor Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Fastlegen har 2 ukers ventetid, den lokale private klinikken med "time på dagen" har to dagers ventetid, og AA "tror ikke på medikamentell behandling av alkoholisme". Jeg får bare sette meg i hjørnet og nyte delirium tremens. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Hva med å få komme på legevakten å få noen medisiner inntil du får deg en legetime? Ikke lenge siden jeg var med en person til legevakten på dette grunnlaget. Han fikk ihvertfall hjelp. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Det er ikke riktig at du skal sitte å få alvorlige abstinenser som kan sette deg fare. Ikke riktig er mildt sagt. Kontakt legevakta nå. De må da kunne hjelpe deg med den akuttbehandlingen du trenger, samt videre behandling!! Ring legevakta nå om du ikke alt har gjort det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.