morsan Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Bra, da var vi så langt. Det er en bok med dugelige skjellsord, ikke sant? De neste ordene kan for eksempel være: Tølper, lømmel, 0 Siter
cathlin Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Bra, da var vi så langt. Det er en bok med dugelige skjellsord, ikke sant? Javisst, det er jo nettopp når man er der at man trenger et skjellsord (skrives det sånn, som i et skjell?) at man er på sitt mest kreative. 0 Siter
Gjest DOLine Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Dette blir det første ordet i dol-ordlista. Snøsokk. Skjellsord fra bøgda: Dassmajor Gnelldåse Høkkert Sildsame 0 Siter
Angustia Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje? ''Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje?'' Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger? Om det er riktig, må det vel heller være et hedersord ;-) Men de fleste ord kan bli skjellsord om man bruker riktig tonefall eller tegnsetting, hehe... 0 Siter
Gjest bjelleklang Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 ''Hehe bare leste ordet på åpent og tenkte at det var et artig ord. Aner ikke om det er et skjellsord en gang, men det "hørtes" litt slik ut når jeg satte utropstegn etter kanskje?'' Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger? Om det er riktig, må det vel heller være et hedersord ;-) Men de fleste ord kan bli skjellsord om man bruker riktig tonefall eller tegnsetting, hehe... ''Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger?'' Det skal vi ikke se bort fra at det er. Kanskje de bruker ordet litt nordover i landet. Der sier de: æ skal legge om til snøsokkan, istedet for piggdekk 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Javisst, det er jo nettopp når man er der at man trenger et skjellsord (skrives det sånn, som i et skjell?) at man er på sitt mest kreative. Skjellsord, kjellsord, vi er ikke så nøye på sånt, vel. Det kan finnes svensker ombord, så vi lar det være med det:) 0 Siter
Angustia Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 ''Fnis! Trodde snøsokk var det som er et enkelt alternativ til bilkjettinger?'' Det skal vi ikke se bort fra at det er. Kanskje de bruker ordet litt nordover i landet. Der sier de: æ skal legge om til snøsokkan, istedet for piggdekk *LOL*! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Du snakker bare kryptiske ting som jeg er sikker på du ikke hvet selv hva er. Der det bare for å oppmeksomhet - eller er du "far out". 0 Siter
Olav Femte Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Time-out? Hvorfor kan ingen svare meg "seriøst" lengre? Er du seriøs da ??? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Still noen seriøse spm du ikke har stillt før da din snøsokk! *lol* snøsokk ja.. fantastisk! Det blir herav mitt nye yndlingsskjellsord! 0 Siter
Gjest bjelleklang Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 *lol* snøsokk ja.. fantastisk! Det blir herav mitt nye yndlingsskjellsord! Hehe, det klinger ganske bra på trykk faktisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.