100%ull Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Kan traumatiske hendelser og krenkelser i det voksne liv forsterke iboende narsissisk personlighetsforstyrrelse...slik at denne personlighetsforstyrrelsen blir mer framtredende? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Ja, den kan bli klart mer fremtredende etter en narsissistisk krenkelse. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Ja, den kan bli klart mer fremtredende etter en narsissistisk krenkelse. Hm. Mener du at jeg er en narsissist? 0 Siter
100%ull Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Ja, den kan bli klart mer fremtredende etter en narsissistisk krenkelse. ''Ja, den kan bli klart mer fremtredende etter en narsissistisk krenkelse.'' Kan du forklare hva du mener med "narsissistisk krenkelse" ? 0 Siter
100%ull Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Hm. Mener du at jeg er en narsissist? ''Hm. Mener du at jeg er en narsissist?'' Hva får deg til å tro at jeg siktet til deg,DOLemann? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 ''Ja, den kan bli klart mer fremtredende etter en narsissistisk krenkelse.'' Kan du forklare hva du mener med "narsissistisk krenkelse" ? 0 Siter
100%ull Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 ''Hm. Mener du at jeg er en narsissist?'' Hva får deg til å tro at jeg siktet til deg,DOLemann? Sorry at jeg svarte på dette, DOLEmann...jeg ser du spurte NHD...og ikke meg... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 ''Hm. Mener du at jeg er en narsissist?'' Hva får deg til å tro at jeg siktet til deg,DOLemann? Fordi når dere krenker / mobber meg blir jeg jo psykere, og jeg er jo veldig selvsentrert... 0 Siter
100%ull Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Vært fint om du kan svare med egne ord...og ikke en link... (Jeg får ikke til å spille av slike linker) 0 Siter
100%ull Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Fordi når dere krenker / mobber meg blir jeg jo psykere, og jeg er jo veldig selvsentrert... Jeg rettet spørsmålet til NHD på bakgrunn av meg selv...og ikke på bakgrunn av deg... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Jeg rettet spørsmålet til NHD på bakgrunn av meg selv...og ikke på bakgrunn av deg... baklger at jeg ødelegger. 0 Siter
Gjest har ikke nick engang Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Fordi når dere krenker / mobber meg blir jeg jo psykere, og jeg er jo veldig selvsentrert... Hei, jeg mobber ikke og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Ser du vurderer medisinkutt? Etter å ha lest litt av dine innlegg tenkte jeg heller at du burde øke litt på doseringen. Ikke fokusere så mye på egen sykdom, gå deg en tur ut istedet 0 Siter
100%ull Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 baklger at jeg ødelegger. ''baklger at jeg ødelegger.'' Nei....DOLemann...du ødelegger ingenting... Du gir deg selv en unik sjanse til å få innsikt i hvordan du tenker... Det er litt av en gave du gir deg selv...så bruk den fornuftig =) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 ''baklger at jeg ødelegger.'' Nei....DOLemann...du ødelegger ingenting... Du gir deg selv en unik sjanse til å få innsikt i hvordan du tenker... Det er litt av en gave du gir deg selv...så bruk den fornuftig =) Nå ble jeg forvirret. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Hei, jeg mobber ikke og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Ser du vurderer medisinkutt? Etter å ha lest litt av dine innlegg tenkte jeg heller at du burde øke litt på doseringen. Ikke fokusere så mye på egen sykdom, gå deg en tur ut istedet Vurderer det egentlig ikke, er bare frustrert av å måtte gå på de... 0 Siter
Gjest har ikke nick engang Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Vurderer det egentlig ikke, er bare frustrert av å måtte gå på de... Frustrert kan vi bli alle sammen. Om du hadde brukt hjertemedisiner hadde du sikkert også vært frustrert, men du hadde kanskje ikke vurdert å slutte med dem pga konsekvensene? Jeg kjenner veldig få mennesker som ikke må svelge en pille daglig. Slik er nå engang verden ..:-) 0 Siter
laban Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Fordi når dere krenker / mobber meg blir jeg jo psykere, og jeg er jo veldig selvsentrert... Denne tråden handler ikke om deg i det hele tatt tror 0 Siter
DOLemannen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Denne tråden handler ikke om deg i det hele tatt tror Skjønner ikke hva du mener, jeg... :/ 0 Siter
miakami Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Vært fint om du kan svare med egne ord...og ikke en link... (Jeg får ikke til å spille av slike linker) normal, saklig kritikk eller vanlige vonde hendelser som er normale (f.eks skilsmisse), som andre kommer over, tar narsissister som en alvorlig krenkelse, slik jeg forsto linken. og dette er altså nassisistisk krenkelse (vanlige hendelser, som for narssisister blir tatt som dype krenkelser) hvis jeg forsto det riktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.