Gjest forts fortvilet nå Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Nå er kjæresten reist, og jeg takler det litt bedre i dag. Men han fungerte som et skjold mot min mor og min far, som jeg har et vanskelig forhold til. Det er mest min mor jeg har et vanskelig forhold til. Hun er svært ustabil og manipulrerer. Nå har jeg min beste vennine og kjæresten min borte for en god del måneder. Også en annen nær vennine av meg er borte. Jeg har ikke så mange venner heller, så jeg blir sittende mye alene nå. Prøver å få meg en jobb, men må prate med konsulenten på nav først. Det jeg er ute etter i dette innlegget er hvordan takle en mor som er så ustabil og lunefull, at vi kan ha det hyggelig sammen, men plutselig så skjærer det seg og jeg blir så skuffet, føler meg så mislykket, og føler sånn skyld gang på gang. Jeg har ikke stort andre enn mine foreldre i byen nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.