Gondor Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 .... var en signatur lenger nede her. Ble litt redd. Hvilke medisiner er det det gjelder? 0 Siter
Gjest Har epilepsi pga medisin Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Slik jeg har forstått det er det mange medisiner som kan gi forhøyet krampeterskel. Jeg fikk epilepsi pga av Efexor. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Slik jeg har forstått det er det mange medisiner som kan gi forhøyet krampeterskel. Jeg fikk epilepsi pga av Efexor. Terskelen blir vel lavere? 0 Siter
Gjest Har epilepsi pga medisin Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Terskelen blir vel lavere? Selvfølgelig. Beklager. 0 Siter
Gjest that`s another question Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Husker du hvilke medisiner ? Jeg tror man kan få epilepsi pga mange typer medisiner. En venn av meg fikk dette pga xanor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.