stillheten Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Etter noen måneder med nedtrapping og avslutning av noen medisiner går ikke alt som det skal. Jeg var så sikker på at nå skulle jeg greie det, med den gang ei. Enda ett nederlag. Og deprimert men vet ikke hvorfor. Forstår ingenting, forstår ikke meg selv, og alt er kaos. Vil bare rømme, forsvinne, bli borte, slippe og ha det vondt. Ikke slik som nå hvor jeg har vondt både psykisk og fysisk. Det har nok gått for langt, men hadde vett til og ta kontakt med pysologen i går. Ny runde med medisiner eller evnt innleggelse eller ECT. Men jeg valgte medisin. Fått ett nytt slag som heter Lamictal. Kan noen fortelle meg om bivirkninger, erfaringer osv.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Det er ofte slik det går om en slutter med medisin mot de råd som står i veilederen for enkelte lidelser. Lamictal er det skrevet masse om her på DOL. Du vil finne dette ved å bruke søkfunksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.