Gå til innhold

Sør


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg innrømmer og legger meg totalt flat angående Bertrand Russell.....;(

Du hadde helt rett og jeg helt feil. Forvekslet navnet med en annen, dessverre.

Har lest endel om han og det han har skrevet, og må innrømme at mannen har mange fornuftige tanker;)

''It is a waste of energy to be angry with a man who behaves badly, just as it is to be angry with a car that won't go. - Bertrand Russell''

Hvor sant er ikke det;)))))

Så jeg beklager, Sør, og føler meg flau......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Flau? Du burde være stolt. Jeg aner ikke hva dere har krangla om, men du har tydeligvis gått bort og satt deg inn i det Sør påsto - og det tror jeg ikke det er mange som gidder. Innrømmer feil gjør du også.

Du har ikke noe å være flau over, uansett hva dere krangla om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Flau? Du burde være stolt. Jeg aner ikke hva dere har krangla om, men du har tydeligvis gått bort og satt deg inn i det Sør påsto - og det tror jeg ikke det er mange som gidder. Innrømmer feil gjør du også.

Du har ikke noe å være flau over, uansett hva dere krangla om. :)

Takk, SDD, jeg er ikke flau over å ha tatt feil, men flau fordi jeg var så påståelig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Det var jo fra for lenge siden!

Det er jo slik man lærer. For øvrig så hadde Bertrand Russell en fin humor (husk han var ateist, og han forhandlet mellom Kina og USA for å unngå krig):

''I was told that the Chinese said they would bury me by the Western Lake and build a shrine to my memory. I have some slight regret that this did not happen, as I might have become a god, which would have been very chic for an atheist.''

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Takk, SDD, jeg er ikke flau over å ha tatt feil, men flau fordi jeg var så påståelig....!

I en diskusjon med Sør tror jeg det er minst en til som er påstelig. ;)

Men det pinlige er uansett ikke å ta feil, men ikke å lære av sine feil.

Jeg har litt å lære der. Dvs, jeg har lært en del. Men tidligere kunne jeg til slutt være uenig med meg selv etter hvert som jeg fikk gode argumenter imot og forandret ståsted, og likevel fortsette debatten - av pur stahet, og jeg husker det var litt kjipt, for det er vanskelig å diskutere mot egne meninger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jøss! Det var jo fra for lenge siden!

Det er jo slik man lærer. For øvrig så hadde Bertrand Russell en fin humor (husk han var ateist, og han forhandlet mellom Kina og USA for å unngå krig):

''I was told that the Chinese said they would bury me by the Western Lake and build a shrine to my memory. I have some slight regret that this did not happen, as I might have become a god, which would have been very chic for an atheist.''

;-)

Absolutt herlig humor, og han hadde respekt for andre menneskers tanker, som han likte å utfordre:)

En ekte filosof!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

I en diskusjon med Sør tror jeg det er minst en til som er påstelig. ;)

Men det pinlige er uansett ikke å ta feil, men ikke å lære av sine feil.

Jeg har litt å lære der. Dvs, jeg har lært en del. Men tidligere kunne jeg til slutt være uenig med meg selv etter hvert som jeg fikk gode argumenter imot og forandret ståsted, og likevel fortsette debatten - av pur stahet, og jeg husker det var litt kjipt, for det er vanskelig å diskutere mot egne meninger. ;)

''av pur stahet, og jeg husker det var litt kjipt, for det er vanskelig å diskutere mot egne meninger. ;)''

Ikke vel...;)))) Kjenner meg igjen, men etter en stund _må_ jeg bare vite "hvem" som tok feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...