Gå til innhold

Madelenemie


Gjest nysgjerrige meg

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrige meg

Hei

Jeg kom til å lure på en ting. Du har fortalt at du er gift med en flott mann. Men hvordan visste du at han likte deg og var forelsket i deg? Jeg tenker på det med at du har problemer med å forstå kroppsspråk blandt annet. Kan en asperbergs være forelsket på samme måte som de som ikke har aspberger? Kanskje litt rart spørsmål, men jeg tenker at det kanskje er vanskeligere for en med asberger å formidle følelsene man har når man er forelsket, eller å forstå når noen er forelsket i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg viste ikke om min mann var forelsket i meg eller ikke først,

men så ga han meg et kort og spurte om jeg ville gifte meg med han,

jeg svarte, "Ja",

Jeg var forelsket i han, jeg har ikke vært kjent med følelsen før nylig fordi jeg gjenkjente følelsen jeg har til min psykiater og jeg følte mere i form av farger, da jeg sa dette til min psykiater, ikke at jeg er forelsket i henne, men at jeg hadde disse følelsene i farger for min mann, sa hun man godt kan beskrive følelser i farger, men nå kjenner jeg dem også bedre faktisk på en annen og mindre konkret måte.

Følelsene har nok vært der inni meg hele tiden, men jeg har bare ikke vist hva de var og vært dem bevisst.

Mange sa at øynene mine strålte når jeg så på min mann, det husker jeg, jeg tror nok det skyldtes en indre forelskelse og han var liksom de kvaliteter ikke jeg hadde. Veldig utadvendt, omsorgsfull, ser mennesker, alltid glad og alltid overskudd.

Slik har han alltid vært og på den måten er vi vist et bra team, da vi utfyller hverandre. Han har lært meg mye, men han sier også jeg har lært han mye, for som du vet min mann syns jeg har verdens snilleste hjerte.

Det var vist det han forelsket seg i, for det kunne han se både i ansiktet mitt og i øynene mine og i stemmen. Så du skjønner sikkert at jeg er ganske så forskjellig fra min mann.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrige meg

Hei!

Jeg viste ikke om min mann var forelsket i meg eller ikke først,

men så ga han meg et kort og spurte om jeg ville gifte meg med han,

jeg svarte, "Ja",

Jeg var forelsket i han, jeg har ikke vært kjent med følelsen før nylig fordi jeg gjenkjente følelsen jeg har til min psykiater og jeg følte mere i form av farger, da jeg sa dette til min psykiater, ikke at jeg er forelsket i henne, men at jeg hadde disse følelsene i farger for min mann, sa hun man godt kan beskrive følelser i farger, men nå kjenner jeg dem også bedre faktisk på en annen og mindre konkret måte.

Følelsene har nok vært der inni meg hele tiden, men jeg har bare ikke vist hva de var og vært dem bevisst.

Mange sa at øynene mine strålte når jeg så på min mann, det husker jeg, jeg tror nok det skyldtes en indre forelskelse og han var liksom de kvaliteter ikke jeg hadde. Veldig utadvendt, omsorgsfull, ser mennesker, alltid glad og alltid overskudd.

Slik har han alltid vært og på den måten er vi vist et bra team, da vi utfyller hverandre. Han har lært meg mye, men han sier også jeg har lært han mye, for som du vet min mann syns jeg har verdens snilleste hjerte.

Det var vist det han forelsket seg i, for det kunne han se både i ansiktet mitt og i øynene mine og i stemmen. Så du skjønner sikkert at jeg er ganske så forskjellig fra min mann.

:)

Takk for svar. Det er interessant å høre hvordan du opplever dette. Du og mannen din høres ut som et bra team. Jeg er glad for å høre at du har det så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...