Gjest folaten Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 For en stund siden ble det diskutert litt om kortidshukommelse og lamictalbruk. Siden den gang har jeg begynt å bruke folat og det har hjulpet kjempemye. Dermed viderebringes herved anbefaling av folat som hjelp mot hukommelsessvikt. Nå klarer jeg å snakke i hele setninger uten å si "åh, hva heter det igjen" underveis. Og jeg husker også hva jeg spiste til middag i går. :-) 0 Siter
Gjest YellowBie Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Hvor får vi tak i folat. Øh...apoteket vel? 0 Siter
Gondor Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Takk for tipset! Da skal i hvert fall jeg løpe og kjøpe. 0 Siter
Gjest formyefolaterikkemat Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 ...så ikke ta for mye. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6870345 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 ...så ikke ta for mye. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6870345 Orket ikke gå på linken. Men er det ikke slikt med alt da? Drikker du 10 liter vann på styrten, så er dette helt sikkert ikke sunt. Likeledes dersom du spiser 3 kg gulrøtter hver dag... Alt med måte, tenker jeg. 0 Siter
Sør Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Orket ikke gå på linken. Men er det ikke slikt med alt da? Drikker du 10 liter vann på styrten, så er dette helt sikkert ikke sunt. Likeledes dersom du spiser 3 kg gulrøtter hver dag... Alt med måte, tenker jeg. Drikker du 10 liter vann på styrkten vil du nok dø. 3 kg gulrøtter hver da vil gi deg vitamin A-forgiftning. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Drikker du 10 liter vann på styrkten vil du nok dø. 3 kg gulrøtter hver da vil gi deg vitamin A-forgiftning. Med vennlig hilsen Kan ikke påstås å være sunt for helsa, nei. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.