Gjest stohil Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Hei. Jeg sliter med vonde knær. Tenkte det var slitasje. Har nettopp tatt røngten men der var det ingen slitasje ifølge bildene. Men så var det noen som sa at jeg måtte ta slitasjerøngten for å finne ut mer. Stemmer det? For noe må det jo være. Verker ikke i knær f.eks når jeg trener for gøy liksom... 0 Siter
Gjest fritjoff Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 slitasje er vanskelig å finne ut av, men det er iskkert lurt å diskutere det med legen din. tror du får flere svar om du poster dette på en forum som er mer relevant..... 0 Siter
-ssi Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 slitasje er vanskelig å finne ut av, men det er iskkert lurt å diskutere det med legen din. tror du får flere svar om du poster dette på en forum som er mer relevant..... Neida, det er riktig forum. I følge min tidligere faslege er mitt vonde kne bare noe psykisk. At jeg i perioder ikke klarer å gå, er bare fordi jeg ikke gidder å jobbe og vil ha trygd... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.