Gjest girl 31 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Min nye behandler foreslo en alkoholklinikk... Samtidig har jeg spisevegring. Får dødsangst av å spise. Å i bunnen av alt er det trolig alle traumene i livet mitt jeg ikke takler. Har nogenlunde kontroll på alkoholen. Sklir ut et par ganger i måneden, der jeg kan drikke 3-4 kvelder på rad. Men det er langt bedre enn før da jeg drakk hver kveld i to år uten stopp. Sliter med å finne mål, noe å leve for som engasjerer meg. Finnes det noen institusjoner som tenker mer helhetlig enn kun alkohol eller kun spiseforstyrrelser? Tenkt litt på traumeavdelinge ved Modum bad.... Men slik jeg har forstått er det delte meninger om den behandlingen... Noen forslag? Vil komme meg videre. Noen som har opplevd å få et tilpasset opplegg på psykiatrisk? Som regel blir alle dratt under samme kam der, og det hjelper ikke meg. Må innrømme at jeg er ekstremt rastløs og lite utholden. Så jeg trenger et sted med mye aktivitet og et opplegg som virkelig funker. På psykiatrisk blir jeg bare provosert over pleiere som er mer opptatt av å strikke, se på fotball og skravle med hverandre i stedet for å ta seg av pasientene. Å behandlere som ikke snakker norsk. På avrusning var det som å bli puttet i et glassbur. Så knapt de som jobbet der. Behandleren min som presenterte seg først etter fire dager var en fnisete ung blondine. Spy! Hører til helse Midt. 0 Siter
Gjest girl31 Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Avansert ja. Både meg selv og spørsmålet mitt... 0 Siter
Gjest En tanke Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 ''Tenkt litt på traumeavdelinge ved Modum bad.... Men slik jeg har forstått er det delte meninger om den behandlingen... Noen forslag?'' Det skjer ihvertfall ting på modum, ingen som sitter å strikker. De tar sitt arbeid veldig seriøst, og de tar deg på alvor. (litt for mye på alvor, ikke alt er traume) 0 Siter
Gjest girl31 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 ''Tenkt litt på traumeavdelinge ved Modum bad.... Men slik jeg har forstått er det delte meninger om den behandlingen... Noen forslag?'' Det skjer ihvertfall ting på modum, ingen som sitter å strikker. De tar sitt arbeid veldig seriøst, og de tar deg på alvor. (litt for mye på alvor, ikke alt er traume) Har du vært der selv? 0 Siter
Gjest girl31 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jepp. Kan du fortelle meg hvilken behandling du tok og hvilken nytte du hadde av det? Har lest om Modum bad på hjemmesiden, men vil jeg høre andres erfaringer... 0 Siter
Gjest En tanke Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Kan du fortelle meg hvilken behandling du tok og hvilken nytte du hadde av det? Har lest om Modum bad på hjemmesiden, men vil jeg høre andres erfaringer... Det vil jeg ikke, beklager. Håper du finner noen andre som kan fortelle om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.