DOLemannen Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Jeg går på 15 Abilify daglig. Hjelper det å ta 15 til? I såfall, hvor raskt vil det virke? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jeg _lover_ å gjøre som NHD sier hvis han sier det kan hjelpe meg... her og nå, denne helgen, frem til jeg kan få snakket med en lege IRL... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 6. november 2010 Forfatter Skrevet 6. november 2010 Jeg _lover_ å gjøre som NHD sier hvis han sier det kan hjelpe meg... her og nå, denne helgen, frem til jeg kan få snakket med en lege IRL... Eller... jeg _vet_ jo at det ikke virker antipsykotisk så raskt... Var faktisk bare ute etter å dope meg ned. 0 Siter
bibben Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 Eller... jeg _vet_ jo at det ikke virker antipsykotisk så raskt... Var faktisk bare ute etter å dope meg ned. Jeg tror ikke du skal ha for store forhåpninger om å oppnå neddoping på Abilify ) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Jeg tror ikke du skal ha for store forhåpninger om å oppnå neddoping på Abilify ) Hum, står i felleskatalogen at de har sprøyter med abilify... kanskje det hadde vært noe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.