Gå til innhold

Narsisistisk personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for å bli sterkest på jord trenger de fett. Disse strongmanfolka er ikke smådvaske uten grunn. Svenn Karlsen var i sin tid bodybuilder, men han lyktes ikke helt. I strongman, med en del mer sideflesk, er han (eller var - jeg er ikke helt oppdatert i denne idretten ...), verdens råeste.

Så du har rett: Disse bryr seg ikke om litt fett. De kan ikke være deffa.

Ellers er også jeg enig: "Smellfeite" på treninga er supert!

(Men jeg synes likevel det er patetisk av "determegdet" å le av de som har andre mål enn overvektige).

Han du snakker om her, hadde barn på samme barnehage som vi brukte for noen år siden.

Du kan tro det var stas å gå i samme barnehage som gutten til verdens sterkeste mann :-)

Og stas å bli løftet i garderoben av verdens sterkeste mann :-)

Jeg var og så en del av et sånt et mesterskap, riktignok ikke med han som deltaker, men arrangør - og det var virkelig imponerende når de løftet dise enorme dekkene og gikk med de tunge kassene frem og tilbake!

Skrevet

Hehe, vi er nok ikke helt enige. Bodybuildere kan være fint. Strongmann derimot er overhodet ikke fint. (Bodybuildere har jo muskler, men svært lite fett)

Strongman er f.eks dette:

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://trafo.no/media/morch/nm_i_strongman_arild_haugen_kaster_lett_opp_160kg.jpg&imgrefurl=http://trafo.no/arena/morch/13102&usg=__Tg9kWaIjlFGWv5sGCU7M2lIkXK8=&h=794&w=1200&sz=283&hl=no&start=63&zoom=1&tbnid=rC0Wg1mdvQNfMM:&tbnh=146&tbnw=220&prev=/images%3Fq%3Dstrongman%26hl%3Dno%26sa%3DX%26rlz%3D1T4ACAW_noNO395NO396%26biw%3D1030%26bih%3D686%26tbs%3Disch:10%2C2531&itbs=1&iact=hc&vpx=507&vpy=240&dur=1217&hovh=183&hovw=276&tx=196&ty=81&ei=adfVTOTZF86cOuPYxbcJ&oei=DtfVTNM2x4WzBoK23JgI&esq=6&page=5&ndsp=12&ved=1t:429,r:10,s:63&biw=1030&bih=686

bodybuilding er f.eks dette

http://www.google.no/imgres?imgurl=http://completebodybuilding.net/wp-content/uploads/2009/01/20-reasons-to-start-bodybuilding.jpg&imgrefurl=http://completebodybuilding.net/tag/health&usg=__gHAztU9yynEk2y-YHfWRVF8mhCk=&h=371&w=386&sz=37&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=B6oJpM8I3ogejM:&tbnh=160&tbnw=169&prev=/images%3Fq%3Dbodybuilding%26hl%3Dno%26sa%3DX%26rlz%3D1T4ACAW_noNO395NO396%26biw%3D1030%26bih%3D686%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Dvi&itbs=1&iact=hc&vpx=351&vpy=287&dur=1997&hovh=220&hovw=229&tx=154&ty=102&ei=DtjVTKz0OsWSswbL1Mj9Bw&oei=DtjVTKz0OsWSswbL1Mj9Bw&esq=1&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:0

Og disse jeg snakka om på treningssenteret er altså i tillegg mislykka strongman. (Dvs, de er råsterke, men har utrolig mye mer fett)

Å.. akkurat... Har aldri hørt om Strongmann før nå jeg.

Skrevet

Blir kvalm av slike som deg også. Jeg kan sette meg ned å grine fordi jeg har lagt på meg en kilo. Jeg er såkallet radmager og trener for å tørre å spise. Jeg fordømmer ikke overvektige folk på treningssenterene, og du burde heller ikke gjøre det med dem som ikke er overvektige.

''Jeg kan sette meg ned å grine fordi jeg har lagt på meg en kilo.''

Eh... Javel? Har du andre tilleggsproblemer, som f.eks psykiske?

Ikke min mening egentlig å diskriminere mennesker som ikke er overvektige. Jeg synes slanke mennesker er flotte, og slankehet er langt mer å foretrekke enn overvekt!

Men basert på en misforståelse fra min side trodde jeg at "fitness" holdt narr av overvektige siden hun skrev at det var kvalmende å se "smellfeite" mennesker i treningsstudio. Da ble jeg litt harm og ville ta litt igjen med henne (som jeg antok var "berteslank").

Skrevet

''Jeg kan sette meg ned å grine fordi jeg har lagt på meg en kilo.''

Eh... Javel? Har du andre tilleggsproblemer, som f.eks psykiske?

Ikke min mening egentlig å diskriminere mennesker som ikke er overvektige. Jeg synes slanke mennesker er flotte, og slankehet er langt mer å foretrekke enn overvekt!

Men basert på en misforståelse fra min side trodde jeg at "fitness" holdt narr av overvektige siden hun skrev at det var kvalmende å se "smellfeite" mennesker i treningsstudio. Da ble jeg litt harm og ville ta litt igjen med henne (som jeg antok var "berteslank").

Ja, spisevegring.

Det er ikke alle som er opptatt av om andre er tynn eller tykk.

Skrevet

Ja... So? Hun er trygg på seg selv, ikke syk.

Synes bare det er interessant med mennesker som skiller seg ut. Blir litt nysgjerrig. Det er jo et kvinnefenomen å være opptatt av utseende, selv syntes jeg det er litt flaut å fremstå som selvopptatt og selvdiggende foran speilet. Men folk er forskjellig.

Skrevet

Synes bare det er interessant med mennesker som skiller seg ut. Blir litt nysgjerrig. Det er jo et kvinnefenomen å være opptatt av utseende, selv syntes jeg det er litt flaut å fremstå som selvopptatt og selvdiggende foran speilet. Men folk er forskjellig.

For det første er det ikke noe "kvinnefenomen" å være opptatt av utseende. Det har da menn også vært i alle år.

For det andre er det da ikke noe som helst negativt i utgangspunktet med å "skille seg ut". Det er ingen grunn til at vi skal være like.

Det er ille både hvis folk ikke bryr seg hvordan de ser ut, og de som bryr seg alt for mye. En gylden middelvei er ofte et godt sted å være.

Med vennlig hilsen

Skrevet

He he.

Må innrømme at jeg irriterer meg over slike mennesker. Synes de er litt kvalme som er så selvopptatte. Men det er nå min mening. Man må jo prøve å omgås alle slags mennesker.

Skrevet

For det første er det ikke noe "kvinnefenomen" å være opptatt av utseende. Det har da menn også vært i alle år.

For det andre er det da ikke noe som helst negativt i utgangspunktet med å "skille seg ut". Det er ingen grunn til at vi skal være like.

Det er ille både hvis folk ikke bryr seg hvordan de ser ut, og de som bryr seg alt for mye. En gylden middelvei er ofte et godt sted å være.

Med vennlig hilsen

Enig i den berømte gyldne middelvei.

Skrevet

Blir kvalm av slike som deg også. Jeg kan sette meg ned å grine fordi jeg har lagt på meg en kilo. Jeg er såkallet radmager og trener for å tørre å spise. Jeg fordømmer ikke overvektige folk på treningssenterene, og du burde heller ikke gjøre det med dem som ikke er overvektige.

Det er verken pent eller sunt å være radmager. Den gyldne middelvei er best.

Skrevet

Ja... So? Hun er trygg på seg selv, ikke syk.

Det er jo også en måte å se det på. Men å sperre speilet slik at andre ikke kommer til vil jeg ikke karakterisere som at man er trygg på seg selv, heller egoistisk og selvopptatt. Det at man ikke flytter seg når andre skal til sine nøkkelskap, ser jeg også på som egoistisk og selvopptatt. Greier ikke å se så mye positivt i hennes oppførsel. At man er fornøyd med sitt eget utseende er ingen unnskyldning for å oppføre seg annerledes. Det er jo snakk om folkeskikk på treningssenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...