Gjest bølger Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Tok 8 mg fluanxol i dag. Er det for mye? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Skal jeg kutte ut å ta medisinen i morgen når jeg har tatt for mye i dag? Angrer nå. Er redd meg selv når jeg mister respekten for medisinene. Det er så lett å ta for mye når jeg ikke takler følelsene. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 For mye for hva? Mange tar slike doser. Slik jeg kjenner deg, men det er kun på nett, betviler jeg at du har ekstra nytte av en slik dose. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 For mye for hva? Mange tar slike doser. Slik jeg kjenner deg, men det er kun på nett, betviler jeg at du har ekstra nytte av en slik dose. Som jeg skrev i innlegget nedenfor her så er det vel at jeg mister respekten for medisinene som skremmer meg. Tar litt mer for hver gang jeg ikke klarer å takle følelsene. Er redd at jeg en gang skal gå for langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.