Gjest UPF58,ja det er meg igjen! Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Siden jeg har en uføretrygd på 300 000 og har en liten formue,ønsker jeg å sikre meg mot fremtidige maniske perioder med stort pengeforbruk. Er en hjelpeverge å anbefale om man føler seg meget dårlig i mist 8 av årets 12 mnd?Er senngeliggende i minst halve året,og sover stort sett minst 10-12 timer i døgnet og gjerne på dagen også. Lurer også på om jeg har en for lav dose Citalopram på bare 20 mg.Kan jeg selv godt øke denne til 30-40 mg uten å måtte kontakte lege? Isolerer meg selv i lange perioder,og føler ikke for å være sosial siden jeg mangler en god del tenner.Er ikke noe god på hverken renhold,rydding elle personlig hygiene. Handler mat maks 2-3 dager i uka,så jeg kan gå i opptil 4 dager i strek uten å snakke med en levende sjel.Katta mi svarer aldri, hu er ganske egen sånn. Siden jeg er ganske sjuk nå,kan jeg øke dosen litt? Tenkte på 30 mg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hjelpeverge kan være en god løsning. Som bipolar I skal du ikke øke Cipramil uten å snakke med legen din. 0 Siter
Gjest UPF58,ja det er meg igjen. Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hjelpeverge kan være en god løsning. Som bipolar I skal du ikke øke Cipramil uten å snakke med legen din. Hvordan vet du at jeg er bipolar 1 og ikke har en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som ande leger påstår at jeg har? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hvordan vet du at jeg er bipolar 1 og ikke har en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som ande leger påstår at jeg har? Jeg leste innlegget ditt slik at du har hatt tidligere manier. I så fall har du BP I. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.