Gjest sliten, lei og trøtt Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg er stort sett nedfor hele dagen. Veldig sliten hele tiden, lite overskudd og føler meg mislykka. Har kjent gjentakende depresjoner og lavt stoffskifte. Hva er hva? Går på 200 mg lamictal som har hjulpet meg, bør jeg øke den? Eller bør jeg først utredes for om jeg trenger en doseøkning på levaxin? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Få tatt en serumkonsentrasjon på Lamictal. Den vil vise om det er rom for å øke. Samtidig bør du få sjekket stoffskiftet. Dersom dette ser tilfredsstillende behandlet ut, ville det være naturlig å øke Lamictal. Er ikke greit når man har sånt samtidig... Håper du finner ut av det! 0 Siter
Gjest sliten, lei og trøtt Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Få tatt en serumkonsentrasjon på Lamictal. Den vil vise om det er rom for å øke. Samtidig bør du få sjekket stoffskiftet. Dersom dette ser tilfredsstillende behandlet ut, ville det være naturlig å øke Lamictal. Er ikke greit når man har sånt samtidig... Håper du finner ut av det! Takk Nerda, for råd, skal få gjort dette. Jeg er overbevist om at jeg bør øke i hvertfall en av delene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.