Gjest fått nok Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Er så lei av at det alltid er kvinner. Jeg liker ikke å snakke personlig med kvinner, da jeg ikke stoler på dem. Kan man be om få en mann, hvis de finnes? 0 Siter
laban Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Det blir vel som i alle andre sammenhenger der ett kjønn er veldig underrepresentert - du må gjerne spørre, men vær forberedt på at det ikke er mulig å oppfylle ønsket, evt. at det i så fall er mye lengre ventetid. Det blir som å foretrekke kvinnelige gynekologer eller mannlige førskolelærere - de er sjeldne planter som ikke har problemer med å skaffe seg "kunder". Jeg synes forresten at du er i overkant pessimistisk når det gjelder tillit til kvinner. 0 Siter
Gjest å lite futt i dem begge Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 For meg spiller det liten rolle om det er menn eller kvinner. Handler mer om samspillet og hvordan de snakker. Har vært borti tafatte menn, like så ofte som kvinner. Hadde du bodd her i kommunen, hadde du ikke hatt noe valg, for her er kun to kvinner å velge mellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.