Gå til innhold

Hvor åpner jeg bensinlokket? - BMW 1-serie


girl-next-door

Anbefalte innlegg

girl-next-door

Hjelp, jeg må fylle bensin på bilen (som jeg låner), men finner ikke ut hvor jeg åpner bensin(diesel)-lokket!

Synes det er flaut å spørre på bensinstasjonen, og jeg får ikke tak i han jeg låner den av....

Føler at jeg har lett etter en knapp overalt inne i bilen, men finner ingen åpner...

Noen som kan hjelpe en pike i nød? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

girl-next-door

Let i instruksjonsboka som sannsynligvis ligger i hanskerommet? Alternativt søk på nettet?

Hahaha, jeg har sjekket på nettet, men finner det ingen steder...

Det er diesel jeg skal fylle, det har jeg fått streng beskjed om (men ikke hvor jeg åpner lokket) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg har sjekket på nettet, men finner det ingen steder...

Det er diesel jeg skal fylle, det har jeg fått streng beskjed om (men ikke hvor jeg åpner lokket) :-D

Boka, da? De fleste har den i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, jeg har sjekket på nettet, men finner det ingen steder...

Det er diesel jeg skal fylle, det har jeg fått streng beskjed om (men ikke hvor jeg åpner lokket) :-D

Har du kikket i døråpningen da som Katt-ja sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vizzvazz

Hahaha, jeg har sjekket på nettet, men finner det ingen steder...

Det er diesel jeg skal fylle, det har jeg fått streng beskjed om (men ikke hvor jeg åpner lokket) :-D

Vet ikke åssen d er med bmw, men på min golf sitter det en knapp

ved siden av førersetet nede på midtarmlenet som jeg trykker på, så åpner diesellokket seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enda flauere

På min bil (BMW) er det i alle fall slik at hvis bildørene er låst, får jeg ikke åpnet lokket. Er bildørene ulåst, er det lett for meg å åpne lokket.

En gang jeg leide en bil - en diger flott amerikansk bil - fant jeg ikke bensinlokket i det hele tatt! Følte meg flau - helt til det viste seg at ingen av dem som jobbet på bensinstasjonen klarte å finne det heller. Til slutt kom det en erfaren mann, som vippet ned nummerskiltet bak - der skjulte bensinlokket seg!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...