Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av at vold selger så godt? Det er mange serier på TV som dreier seg om mord og forferdeligheter. Hva kommer det av at vi mennesker ser på dette? Er det fordi vi vil se at rettferdigheten seirer eller hva er det? Hva gjør slike programmer med oss? Jeg så på CSI en periode og syntes det var veldig spennende. Så kuttet jeg ut fordi det ble en evig repetisjon av seg selv. Nå går det i Travel channel. :)

For all del; det går mye annet også så man kan lett velge det bort. Jeg lurer bare på hva det er vi søker? Er det bra for mennesker med mentale og emosjonelle utfordringer å fore seg selv med dette?

Gjest Gal eller bare psyk?
Skrevet

Gjør det samme selv,og så på det aller værste.Det ga mag bare mareritt,så jeg har omtrent slutta med det.Men zombier og vampyrer er jo litt "gøy" da,og jeg har blitt avhengig av Dexter og Supernatural.De som gir meg mareritt har jeg kutta ut,og ser helst på god komedie.Fredags kveld er best for meg,da sitter jeg klistra fra Dagsrevyen til Skavlan.Liker ikke kjedelige familieserier fra england,bare Spooks,Bugs og spennende ting.Så en helt "fet" film i går som het Vantage Point.Helt toppers.

Ser nå bare på action,drama,komedie og litt SciFi,men bare nye ting etter år 2000+ Star Trek.Discovery,Animal Planet og Nat geo er også meget bra kanaler jeg ser ofte på.Oprah og Dr Phil er jeg lei av.Elsker spionfilmer og konsirasjonsteorier,så The Event på TV3 MÅ jeg ha med meg.Ser ikke på de voldeligste filmene lenger,men mer på Sykehus serier.

Skrevet

Gjør det samme selv,og så på det aller værste.Det ga mag bare mareritt,så jeg har omtrent slutta med det.Men zombier og vampyrer er jo litt "gøy" da,og jeg har blitt avhengig av Dexter og Supernatural.De som gir meg mareritt har jeg kutta ut,og ser helst på god komedie.Fredags kveld er best for meg,da sitter jeg klistra fra Dagsrevyen til Skavlan.Liker ikke kjedelige familieserier fra england,bare Spooks,Bugs og spennende ting.Så en helt "fet" film i går som het Vantage Point.Helt toppers.

Ser nå bare på action,drama,komedie og litt SciFi,men bare nye ting etter år 2000+ Star Trek.Discovery,Animal Planet og Nat geo er også meget bra kanaler jeg ser ofte på.Oprah og Dr Phil er jeg lei av.Elsker spionfilmer og konsirasjonsteorier,så The Event på TV3 MÅ jeg ha med meg.Ser ikke på de voldeligste filmene lenger,men mer på Sykehus serier.

TV er gøy. Noen ganger er det en stor trøst, andre ganger ler man, noen ganger gråter man, noen ganger fnyser man foraktelig. Det kan være veldig avslappende. Jeg har bestemt meg for å gå på kino annenhver fredag. Den siste filmen jeg så var Eat pray love. Ikke verdens beste film, men mange gode poeng. Ser forresten på Two and a half men. Får meg en god latter da. Tør ikke se på skrekkfilmer. Da tør jeg ikke gå på do engang.

Skrevet

TV er gøy. Noen ganger er det en stor trøst, andre ganger ler man, noen ganger gråter man, noen ganger fnyser man foraktelig. Det kan være veldig avslappende. Jeg har bestemt meg for å gå på kino annenhver fredag. Den siste filmen jeg så var Eat pray love. Ikke verdens beste film, men mange gode poeng. Ser forresten på Two and a half men. Får meg en god latter da. Tør ikke se på skrekkfilmer. Da tør jeg ikke gå på do engang.

Skrevet

Her går det bare i "lettbent" underholdning, men mest går det i at TV'en er skrudd av :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...