Gå til innhold

Mangel på ambisjoner, latskap eller psykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

I 15 års alderen mistet jeg alle ambisjoner, og begynte å skofte skole, trekke meg vekk fra venner ol. Dette har stort sett vært min levevei i 20 år, med noen få unntak. Jeg er diagnostisert med schizofreni, men vet ikke helt om jeg tror på det. Har hatt perioder på år som har vært veldig plagsomme med masse irriterende symptomer. Før var jeg intressert i omkvem med det motsatte kjønn, men nå trives jeg best alene, og i den grad noen virker tiltrukket av meg, så styrer jeg unna. Sover mye og ser på tv. Føler meg ikke deprimert. Er jeg lat?

Skrevet

Tror ikke du er lat, tror det er en del av sykdommen din.

Skrevet

Jeg trives også godt alene, elsker å sove og se på filmer. Latskap? Tror ikke det. Heller en måte å leve på. Vanskelig hvis man er i jobb selvfølgelig, men når man kommer hjem får man gjøre som man vil.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I ditt tilfelle skyldes dette psykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...