Gå til innhold

stakkars psykolog!

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Har hatt min første time i dag og den varte nesten i en og en halv. Jeg som ellers ikke klarer å snakke om ting øste av meg i ett kjør stort sett hele denne tida. Så godt det var å bare slippe ut tankene uten at han ble brydd eller noe. Hadde ikke trodd jeg skulle klare å få sagt så mye.Har innsett at en psykolog neppe kan kjelpe meg om jeg sitter og holder kjeft.Men føler nesten som jeg snakka for mye i dag. Skal tilbake neste uke og da skal jeg kanskje la han få ordet. Ble skikkelig sliten i hodet av å snakke men det var godt også! Kanskje det virkelig kan hjelpe meg til å få mindre angst og forhåpentligvis litt bedre selvtillit... Lurte på noe,snakka en del til psykologen i dag om det,jeg føler meg dum.Som i mindre inteligent. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Har en mistanke om at alle syns det om meg men de sier selvfølgelig ikke noe for ikke såre meg.Men det sårer meg å tenke på dette. For føler meg virkelig anneledes og at alle andre er så mye bedre enn meg.Jeg føler jeg vet og kan lite,og at jeg er ukonsentrert og treg i oppfattelsen. Psykologen sa han ikke fikk det inntrykket av meg. Han mener jeg har god selvinnsikt.Men dette er noe jeg har fått den sisste tiden.Før ville jeg ikke erkjenne at jeg slet psykisk.Men tilbake til det jeg lurer på...Hvordan kan jeg finne ut om jeg er under gjennomsnittet smart? Håper at det bare er vrangforestillinger,for vil jo ikke være dum...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes psykologiske tester som måler hvor smart du er. Den vanligste heter WAIS.

Sool1365380740
Skrevet

Det finnes psykologiske tester som måler hvor smart du er. Den vanligste heter WAIS.

takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...