Gjest Er han helt god? Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Har du en mening om herr Helstrøm på TV3? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Ja, mange! Man at han er en god kokk, er jeg ikke i tvil om! Tror TV3, vil ha han til å ligne litt på Ramsey, det mislykkes........................... Men hva vet jeg? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Han minner meg noe skummelt om en kirurg jeg var borti en gang. Måten å oppføre seg ligner, men kirurgen var en meget dyktig "håndtverker" - akkurat som Helstrøm er en meget god kokk. 0 Siter
Gjest sladderkjerringa med staven Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 hva har dette med psykiatri å gjøre? Sladder egner seg best munn til munn, og ikke på ett psykiatri forum, eller? Mulig jeg tar feil, men man skal ikke pålegge folk som man ikke kjenner noen diagnoser. Han er selvfølgelig helt god, han er norges mest suksessrike kokk, han har eget tv-program, er empatisk, noe hissig, men ikke langsur. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Digger Helstrøm :-) Ikke redd for å være seg selv han der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.