Gjest nickitita Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Føler jeg kan og vet svært lite om diagnosen jeg har fått, F 62.0. Ikke er det mange som har den heller, virker det som. Skulle gjerne visst om det kan komme gode, bedre perioder, eller om det kommer til å bli like ille i årene som kommer? Livet mitt nå består av å være helt på tuppa i perioder, store psykiske smerter, minstenksomhet, hodet går på "høygir". Så går dette over og jeg er så sliten at jeg blir liggende, sittende i flere dager. Er dette vanlig for denne diagnosen? Hvordan kan jeg treffe noen andre som har det sånn? Trenger råd om hvordan jeg skal takle et liv som dette uten å bli deprimert hele tiden? Hvem, hva, hvor? 0 Siter
Gjest nickitita Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Bipolar 1 Nei, jeg har ikke BP1, jeg har F 62,0 og det er noe helt annen diagnose som jeg føler meg alene om? 0 Siter
Gjest PTSD Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Nei, jeg har ikke BP1, jeg har F 62,0 og det er noe helt annen diagnose som jeg føler meg alene om? Det er en tilstand hvis forklaring ligger i et ekstremt traume. 0 Siter
Gjest PTSD Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Symptomene er forenelige med diagnosen din. Søk metakognitiv behandling. 0 Siter
Gjest nickitita Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 Det er en tilstand hvis forklaring ligger i et ekstremt traume. Ja, forklaringen tror jeg at jeg vet, det er ganske tøffe ting over tid. Hvor søker man metakognitiv terapi i Norge? Vil dette hjelpe iom at jeg har en varig personlighetsendring? Jeg trenger å vite om det finnes hjelp, eller om jeg må godta å leve sånn? Å leve sånn er veldig tøfft og slitsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.