Gå til innhold

Sobril 10mg har liten virkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde sobril var potente saker jeg, men nei, det er det ikke.

Skrevet

Var det ikke vival?

Sobril 10 mg er ikke så mye nei.

Nei ikke vival, det har jeg ikke tatt siden jeg var 16 år og stjal det av min far.

Skrevet

10 mg er den svakeste styrken du får Sobril i. Det finnes tabletter på hhv. 10, 15 og 25mg. Jeg syntes selv at 10mg var next to nothing. Jeg har alltid brukt 20-25mg inntil 2x dag når jeg har hatt dette medikamentet. Synes selv Vival er bedre. Virker over mer tid, og effekten kommer relativt kjapt. Så lenge man ikke tygger sånne piller stadig vekk, så kan ikke jeg se noe galt i å bruke f.eks. 15-20mg ved behov, om det gir effekt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Sobril 10 mg er en meget liten dose. Du blir litt roligere, men mange trenger 15 mg for å få god effekt.

Gjest Sobrilova
Skrevet

Sobril hadde aldri annen virkning på meg enn at jeg følte meg litt svimmel. Vival hjalp bedre husker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...