Gjest lurer på morgenen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Var til legen på tirsdag. H*n og en psykiater ble enige om litt forandringer på medisinene siden jeg har vært nedstemt og deprimert i ei god stund nå. De kom fram til reduksjon av Zyprexa og økning av Litium. 1. Zyprexa - hvor lang tid vil det ta(sånn ca.) før jeg merker endring i formen (depressive delen(?)) ? 2. Litium - de valgte å øke denne medisinen samtidig. Hvor lang tid vil det kunne ta før denne evt virker? Er kanskje vanskelig å svare på da dette er individuelt? Foreløpig er jeg mer deprimert, orker mindre-sover mer. Jeg ønsker å leve fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg må 0 Siter
Gjest lurer på morgenen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Trur ikke de "bivirkningene" kommer av reduksjon/økning da jeg nå er blitt syk. Ville bare nevne det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Meget vanskelig å si - kanskje to uker. 0 Siter
Gjest lurer på morgenen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Meget vanskelig å si - kanskje to uker. Tusen takk for svaret :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.