Gå til innhold

angst og medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her før at jeg har angst for å kjøre bil.

I dag reagerte jeg på at jeg var helt avslappet når jeg kjørte. (slik jeg var før). Kom til å tenke på at jeg ikke hadde tatt medisinene i dag pga noen blodprøver jeg skulle ta. Normalt er jeg ganske avslappet når jeg skal kjøre til jobb, men angsten kommer når jeg kjører hjem igjen. Dette er veldig slitsom når jeg er avhengig av bilen for å komme til jobb.

Tar medisinene på morgenen. Lamictal, wellbutrin og fluanxol.

Kan det være en av disse medisinene som gir angst? I så fall må det gå noen timer før de gir angst, siden det går greit på morgenen.

Har forøvrig hatt en helt topp dag idag, så jeg hadde liten lyst til å ta medisinen når jeg kom hjem.

Skrevet

Jeg glemte å skrive at det var når jeg kjørte hjem jeg reagerte på at jeg var så avslappet. Det er da jeg normalt har angst for å kjøre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kun et forsøk kan gi svaret.

Kan du ta medisinen på kvelden en dag per uke? Det vil kunne gi svaret.

Skrevet

Kun et forsøk kan gi svaret.

Kan du ta medisinen på kvelden en dag per uke? Det vil kunne gi svaret.

Kan jeg ta wellbutrin på kvelden da? Det er den jeg mistenker.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan jeg ta wellbutrin på kvelden da? Det er den jeg mistenker.

Du kan jo prøve å hoppe over W en dag hver annen uke. Det burde gi deg svaret uten at du risikerer noe.

Skrevet

Du kan jo prøve å hoppe over W en dag hver annen uke. Det burde gi deg svaret uten at du risikerer noe.

Ok. Da skal jeg prøve det. Takk for svar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...