Gå til innhold

Wellbutrin - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Flourisse
Skrevet

Siden søkefunksjonen ikke virker ser jeg meg nødt til å skrive et nytt innlegg.

Hvor lang tid tar det før det begynner virke? Hvordan vil du sammenligne effekten med Cipralex, og de andre SSRIene.

Skrevet

Jeg tror det tar ca 4-6 uker før full effekt.

Sliter du med tretthet i tillegg til depresjon vil du sannsynligvis merke stor forbedring. Ellers er den også mer effektiv mot depresjon enn annen ad har vært på meg.

Skrevet

Jeg innbiller meg at det er individuelt når det begynner å virke. Jeg fikk det foreskrevet under en mixed episode og syntes virkningen kom rask. Nå skal det også nevnes at jeg også bruke sobril da det stod på som verst.

Jeg har aldri brukt noe annet AD og kan derfor ikke sammenligne, men den antidepressive effekten er i hvert fall meget god. Jeg har ikke opplevd noen bivirkninger.

Jeg har fortsatt mine tunge dager, men slik skal det være. Jeg vil føle at jeg lever, ikke gå rundt i en lykksalig døs.

Skrevet

Har forsøkt Wellbutrin.

Veldig bra for depresjon og energi, men ikke særlig gunstig mtp angst og søvn. Ssri er nok bedre med tanke på angst.

Ellers ganske få bivirkninger. Tror det tok mellom 7-10 dager før det virket på depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...