Gjest Flourisse Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Siden søkefunksjonen ikke virker ser jeg meg nødt til å skrive et nytt innlegg. Hvor lang tid tar det før det begynner virke? Hvordan vil du sammenligne effekten med Cipralex, og de andre SSRIene. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Jeg tror det tar ca 4-6 uker før full effekt. Sliter du med tretthet i tillegg til depresjon vil du sannsynligvis merke stor forbedring. Ellers er den også mer effektiv mot depresjon enn annen ad har vært på meg. 0 Siter
Gondor Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Jeg innbiller meg at det er individuelt når det begynner å virke. Jeg fikk det foreskrevet under en mixed episode og syntes virkningen kom rask. Nå skal det også nevnes at jeg også bruke sobril da det stod på som verst. Jeg har aldri brukt noe annet AD og kan derfor ikke sammenligne, men den antidepressive effekten er i hvert fall meget god. Jeg har ikke opplevd noen bivirkninger. Jeg har fortsatt mine tunge dager, men slik skal det være. Jeg vil føle at jeg lever, ikke gå rundt i en lykksalig døs. 0 Siter
Avarian Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Har forsøkt Wellbutrin. Veldig bra for depresjon og energi, men ikke særlig gunstig mtp angst og søvn. Ssri er nok bedre med tanke på angst. Ellers ganske få bivirkninger. Tror det tok mellom 7-10 dager før det virket på depresjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.