Gå til innhold

Sove til 12

Gjest Surrealistisk

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

10

• tonie

7

• Dorthe

1

• Mary Poppins

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Surrealistisk
Skrevet

Kommer ikke det veldig an på når man sovner?

Jeg sover til 12 hvis jeg sovner rundt midnatt.

Skrevet

Jeg sover til 12 hvis jeg sovner rundt midnatt.

Det er veldig mye med 12 timer søvn. Hvis jeg skal på jobb så sovner jeg ofte ved 1-2-tiden, og klokka ringer 8.00. Hvis det er helg så sovner jeg ofte ved 2-3-tiden, og da sover jeg til jeg våkner. Og da kan klokka bli 11-12, og noen ganger senere også:-) Men jeg er et typisk B-menneske.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Nei, jeg sover aldri til 12. Jeg kunne gjøre det da jeg var ung, men aldri nå lenger.

Skrevet

Hvis du rangler hjem fra fest klokka sju er ikke det lenge, så det ville hjulpet om du sa hvor mange timer du sover. Jeg blir sløv hvis jeg sover veldig lenge. Liker ikke å være sløv selv om jeg liker å sove, så jeg står opp før. LIkevel, 9 timer må jeg ha i helgene. Det er görgott!:)

Skrevet

Hvis du rangler hjem fra fest klokka sju er ikke det lenge, så det ville hjulpet om du sa hvor mange timer du sover. Jeg blir sløv hvis jeg sover veldig lenge. Liker ikke å være sløv selv om jeg liker å sove, så jeg står opp før. LIkevel, 9 timer må jeg ha i helgene. Det er görgott!:)

Og nå ser jeg at jeg er på psykiatri. Jeg sover så lenge helt uten dop:)

Skrevet

Jeg elsker å sove, men det er sjelden jeg har muligheten til å ligge til 12. I morgen er imidlertid barnefri morgen ettersom de overnatter hos besteforeldre, så jeg lader opp til syvsoving med god samvittighet :o)

Skrevet

Og nå ser jeg at jeg er på psykiatri. Jeg sover så lenge helt uten dop:)

Det kan jeg også gjøre:-) Med god samvittighet. Det er noe med kulturen i Norge som sier at man skal stå tidlig opp. Da er man ikke lat, men en god samfunnsborger. Jeg kjenner mennesker som står opp i 5-6-tiden, men som "sover middag" så fort de har en anledning:-)

Gjest lifeis...
Skrevet

Nei det er du ikke. Jeg sover til 12 så fort jeg har anledning :)

Skrevet

Det kan jeg også gjøre:-) Med god samvittighet. Det er noe med kulturen i Norge som sier at man skal stå tidlig opp. Da er man ikke lat, men en god samfunnsborger. Jeg kjenner mennesker som står opp i 5-6-tiden, men som "sover middag" så fort de har en anledning:-)

Kan du fatte hva folk skal så tidlig opp for? Jeg kommer ikke på en eneste god grunn til å stå opp klokka seks. Finnes det en interessant ting man kan gjøre så tidlig på morran?

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

''LIkevel, 9 timer må jeg ha i helgene. Det er görgott!:)''

Hvis jeg legger meg kl. 1.00 i natt og sover til 10, får jeg 9 timers søvn.

Men selvfølgelig hvis jeg er på fest og oppe til 4 på natta, sover jeg også lenger.

Skrevet

Kan du fatte hva folk skal så tidlig opp for? Jeg kommer ikke på en eneste god grunn til å stå opp klokka seks. Finnes det en interessant ting man kan gjøre så tidlig på morran?

Jeg kjenner en kar....Han har helt panikk for køer i trafikken, fordi han er så utålmodig av natur. Innimellom skal han på Harry-tur til Sverige, og da står han opp ved 5-tiden for og komme seg tidlig av gårde, pga køene. Underveis må han stoppe et par ganger i løpet av 15 mil for og ta seg et kvarters sovepause:-) Sprøtt:-) Jeg sover aldri i løpet av dagen med mindre det er noe som feiler meg, uansett hvor tidlig jeg står opp:-)

Gjest lifeis...
Skrevet

Jeg kjenner en kar....Han har helt panikk for køer i trafikken, fordi han er så utålmodig av natur. Innimellom skal han på Harry-tur til Sverige, og da står han opp ved 5-tiden for og komme seg tidlig av gårde, pga køene. Underveis må han stoppe et par ganger i løpet av 15 mil for og ta seg et kvarters sovepause:-) Sprøtt:-) Jeg sover aldri i løpet av dagen med mindre det er noe som feiler meg, uansett hvor tidlig jeg står opp:-)

Da er du sikkert ikke fyllt 60 enda ;)

Gjest lifeis...
Skrevet

Jeg spurte moren min om dette her om dagen og det viser seg at vi faktisk gjør nogenlunde det samme, men bare til ulik tid hehe. Vel, hun ser noe frokost-greier på tv, det får jo aldri jeg med meg :)

Skrevet

Da er du sikkert ikke fyllt 60 enda ;)

Nei, det har jeg ikke:-) Har du?

Gjest lifeis...
Skrevet

Nei, det har jeg ikke:-) Har du?

Nei og jeg sover heller aldri på ettermiddagen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...