Gå til innhold

Meds mot paranoia på kveld/natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig plaget av sterk redsel på kveld og natt.

Står nå på zeldox 20+60 mg og zyprexa 10 mg. trappet ned fra 15.

Har hatt meget god hjelp av kombinasjonen, men har nå gått opp så mye i vekt at jeg trapper ned zyprexa. Redselen og depresjonene er på vei tilbake i full fart. Er kjempefortvilt nå.

Har bipolar 1 Rc og dissosiativ lidelse.

Er det noen annen meds en zyprexa som kan roe meg ned og stabilisere meg?

Har forsøkt risperdal, seroquel, abilify av AP, men måtte slutte pga bivirkninger.

Forsøkt mange forskjellige AD.

Lamictal har inegne effekt på depresjonene.så sluttet m det og.

Er flere år siden mani, er mest plaget av svært tunge depresjoner.

Sobril 25 mg tar ikke bort redselen heller.

Frykten kommer ved 18 tida og varer til rundt 5 om morran. Jeg lukter annerledes, ser skygger, lytter etter lyder og kaldsvetter.

Med zyprexa 15 mg er jeg MYE roligere. men veier nå over 100 kg. Humøret er også enormt mye bedre og hadde begynt å planlegge fremtiden. Noe jeg aldri har gjort før. Livet med zyprexa er bare så helt herlig, men alle kommentarene om fedmen og at mange tror jeg er gravid kmekker meg. Vekta bare øker og øker, viser ingen tegn til å stabilisere seg.

Får ikke trent nok, har skader i bena og ryggen.

Alle råd og tips og meninger taes imot med takk

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Hos meg stabiliserte vekten seg rundt 115, men jeg er høy. Men uansett, det er en grunn til at zyprexa brukes, og det er att den er suveren. Jeg har som deg prøvd å bytte medisn, prøvd zeldox, solian, seroquel og opplevd mere angst.

Det jeg kan si, er att jeg var att solian var bedre enn zeldox, men ikke like bra som zyprexa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...