Gå til innhold

Madeleinemie


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg drømte om deg på slutten av natta! Husker ikke hva det var nå, men da jeg våknet, hadde jeg deg i hodet, og drømmen var helt fersk. Tenkte at jeg skulle klare å huske drømmen og fortelle den til deg, men nå er den borte...

Det var noe fint du gjorde, kanskje det handlet om den middagen i går kveld. Kanksje jeg også var der? I drømmen altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Å så hyggelig at du drømte en drøm jeg var med i :)

Synd du ikke husker den for jeg blir nysgerrig vet du, men sånn er det vel ofte med drømmer, jeg drømmer sjelden, men jeg drømte nå fordi jeg hadde dårlig samvittighet og muligens har jeg gjort noe galt, men jeg vet ikke graden av hvor galt dette er. Jeg kan ikke spørre min psykiater da jeg ikke vet hva som da vil skje, selv om hun lovet for flere år siden ikke å bli sint på meg.

Du var ikke på den middagen altså, det er du sikker på?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte også om dol i natt. Den handlet om at nhd på psykiatriforum hadde åpnet en treningscamp for hjernen, i nærheten av en hemmelig park.

Det var åpningsdag og det var en masse barnehagebarn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte også om dol i natt. Den handlet om at nhd på psykiatriforum hadde åpnet en treningscamp for hjernen, i nærheten av en hemmelig park.

Det var åpningsdag og det var en masse barnehagebarn der.

Det var ingen drøm det, cathlin. Det var jeg som hadde med ungene. Det er de mest bortskjemte av småmonstrene mine venner og bekjente har oppfostret, og jeg tok dem med for å høre om nhd hadde noen tanker om what to do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen drøm det, cathlin. Det var jeg som hadde med ungene. Det er de mest bortskjemte av småmonstrene mine venner og bekjente har oppfostret, og jeg tok dem med for å høre om nhd hadde noen tanker om what to do.

Aha. Det forklarer en del. Dårlige opplevelser med barnemonstre for tiden? :-)

Ellers syns jeg drømmeideen, treningsstudio for hjernen var en ganske god ide. Til å være drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...