Gjest seroquel Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hvor lang tid fra første tablett kan jeg merke virkning/effekt av seroquel? Jeg skal trappe opp til 400 mg i løpet av fire dager. Har tatt de tre av dagene og er snart oppe i 400 mg. Hvilken dose er mest vanlig? Hva heter legespråket om hvor lang tid virkning/effekt tar fra første tablett? Sånn at jeg kan søke på nettet etter det ordet for nå aner jeg ikke hva jeg skal søke på? Og hvordan merker jeg at nå har jeg effekt/virkning av seroquel? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hvorfor tar du Seroquel? 0 Siter
Gjest seroquel Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hvorfor tar du Seroquel? Pga. angst, depresjon og paranoia og vrangforestillinger om at noen er ute etter meg. Og at noen skal ta meg, og forfølgelsesforestillinger. Jeg føler også at det er noen her, selv om det ikke er noen her. Også har jeg så tankekjør. Virker seroquel forskjellig på tid på hvorfor man tar de? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Pga. angst, depresjon og paranoia og vrangforestillinger om at noen er ute etter meg. Og at noen skal ta meg, og forfølgelsesforestillinger. Jeg føler også at det er noen her, selv om det ikke er noen her. Også har jeg så tankekjør. Virker seroquel forskjellig på tid på hvorfor man tar de? For paranoia og vrangforestillinger tar det vanligvis noen dager før virkningen kommer. For angst og depresjon noen uker. 0 Siter
Gjest bipoklara Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 For paranoia og vrangforestillinger tar det vanligvis noen dager før virkningen kommer. For angst og depresjon noen uker. Jeg gikk på 300 mg om dagen en uke og fikk forferdelig panikkangst. Det hamret noe for j.. i brystet og jeg føltes som om jeg skulle dø. Dette sluttet da jeg sluttet å ta dosen om morningen. Er dette en vanlig bivirkning? Ekle saker det her.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.