Gå til innhold

Orker ikke mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det tøft siden siste terapitime, det var min andre gang hos den nye. Har virkelig tenkt, begynner å bli lei av ting. Og er lei av å føle meg alene om ting, om alt..joda har åndelig støtte. Men forstår det slik at det kan ses på som sykt, merket jo det på terapeuten. Fortalte om hvordan jeg var før, ikke at mye av det er der fremdeles.

Føler jeg svikter min egen moral og åndelighet, og alle alternative behandlere jeg har vært til, hvis jeg forteller alt. Alt jeg tenker og tror, alt jeg opplever i min hverdag. Men det er tungt å bære det alene, nei er jo aldri alene...vanskelig.

Er redd. Jeg orker ikke en omgang til med virkelig Helvete. Fikk vite at jeg kunne ha BP her, det stemmer endel. Tenkte i gårm jeg orker virkelig ikke mer. Skal jeg legge alle kortene på bordet?

Er det det beste å gjøre, la psykiatrien hjelpe?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Er det det beste å gjøre, la psykiatrien hjelpe?''

Jaaaa!

Din tro gjør deg ikke syk, kun din usikkerhet gjør det...

Jeg har min tro, og vil aldri forkaste den, uansett hva andre sier. Slik må det være for deg også;)

Ikke våg å gjøre deg selv noen skade, Gåten!

Masse klemmer fra meg

Skrevet

Noen ganger er vi helt alene i livet.Det gjelder oss alle. Det er den verste følelsen som finnes, men da gjelder det å ikke gi opp. Er man alene, så er man alene. Men det vil komme nye opplevelser den en ikke står alene. Hold ut både med deg selv og psykologen din.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis psykiatrien skal kunne hjelpe deg, må du legge alle kortene på bordet. Jeg anbefaler deg å gjøre det.

Skrevet

Hvis psykiatrien skal kunne hjelpe deg, må du legge alle kortene på bordet. Jeg anbefaler deg å gjøre det.

Jeg skal gjøre det, får svare ærlig på testene og. Så får det bære eller briste, får ikke håpe alt er sykt med meg. Er i grunn lei av å holde ting skjult..

Skrevet

Noen ganger er vi helt alene i livet.Det gjelder oss alle. Det er den verste følelsen som finnes, men da gjelder det å ikke gi opp. Er man alene, så er man alene. Men det vil komme nye opplevelser den en ikke står alene. Hold ut både med deg selv og psykologen din.

Takk. I natt kom masse negative tanker, kunne like godt dø osv. Har ærlig talt ikke kontroll på dette, så jeg blir forvirret av det. En velger jo selv sin virkelighet, skaper den av sine egne tanker. Livet er mitt ansvar..bla bla. Hvorfor får jeg det ikke til?

Har virkelig prøvd, og det er et nederlag å feile gang på gang. Kanskje jeg virkelig er syk..og nei, det har jeg ikke valgt selv.

Skrevet

''Er det det beste å gjøre, la psykiatrien hjelpe?''

Jaaaa!

Din tro gjør deg ikke syk, kun din usikkerhet gjør det...

Jeg har min tro, og vil aldri forkaste den, uansett hva andre sier. Slik må det være for deg også;)

Ikke våg å gjøre deg selv noen skade, Gåten!

Masse klemmer fra meg

Tusen takk, trengte det..

Det er skummelt med de svingningene, jeg forandrer meg med dem på en måte. Jeg vil ha hjelp nå, orker ikke mer. Vil beholde troen, ba mye til Jesus på fredag om beskyttelse. Kanskje han hjelper meg å se klarere?

hidi, the scorpion
Skrevet

Tusen takk, trengte det..

Det er skummelt med de svingningene, jeg forandrer meg med dem på en måte. Jeg vil ha hjelp nå, orker ikke mer. Vil beholde troen, ba mye til Jesus på fredag om beskyttelse. Kanskje han hjelper meg å se klarere?

Jeg tror på bønn, og det er også en måte å være hundre prosent ærlig mot seg selv på, da får man litt mer innsikt i egne tanker og følelser!

Håper inderlig du oppsøker hjelp, vennen. Guds fred til deg...

Skrevet

Jeg tror på bønn, og det er også en måte å være hundre prosent ærlig mot seg selv på, da får man litt mer innsikt i egne tanker og følelser!

Håper inderlig du oppsøker hjelp, vennen. Guds fred til deg...

Tusen takk

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skal gjøre det, får svare ærlig på testene og. Så får det bære eller briste, får ikke håpe alt er sykt med meg. Er i grunn lei av å holde ting skjult..

Gjør som NHD sier, gåten, det gjør forferdelig vondt i begynnelsen, men det er _så_ verdt det....!

Hvordan har du det i dag, vennen? Tenker masse gode tanker til

deg:)

Skrevet

Gjør som NHD sier, gåten, det gjør forferdelig vondt i begynnelsen, men det er _så_ verdt det....!

Hvordan har du det i dag, vennen? Tenker masse gode tanker til

deg:)

Tusen takk for det :)

Kanskje det hjelper med gode tanker, for jeg er litt bedre nå. Tror mørke varte bare noen dager, er det jeg er redd for å bli værende der. Sov nesten ikke i natt og stod opp fem, likevel har jeg mer energi enn i går. Har tullet og ledd i dag..samboeren min er sur. "Er du på vei opp nå"? sa han...jeg vet ikke. Han tenker vel sitt etter jeg har snakket om BP.

Bra jeg skal til dps på torsdag, er fremdeles motivert til å være ærlig. Det er bra, for plutselig kan jeg være sånn "Trenger ikke hjelp, jeg har det fint". Har virkelig ikke kontroll. Du er nok en god person, bryr deg om dine medmennesker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...