Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så programmet om Rigmor Galtung lørdag kveld? Jeg fikk dessverre bare sett halve programmet, men det jeg så gjorde meg glad.

Det er viktig at noen gir psykiske lidelser et ansikt. Kanskje det ligger en skatt begravet i enhver psykisk sykdom? Jeg vet hva min skatt er: følsomhet! Evnen til å ta til seg verden med alle dets fasetter. Evnen til å sette uendelig pris på de gode periodene. Til å SE! (snakk til meg om dette når jeg er fortvilet og deprimert. ha,ha.....) Det jeg mener å si: kanskje vi alle skal rette oss opp i ryggen og tenke: dette er også en måte å være menneske på! Jeg har også min rettmessige plass på jorden.

Skrevet

''dette er også en måte å være menneske på! Jeg har også min rettmessige plass på jorden.''

Klipp dette ut og lim det på kjøleskapdøra di :)

Skrevet

Jeg så det og synes det er veldig bra at noen kan normalisere det å ha en bipolar lidelse. Vil ha flere slike program. Dette kan medføre at flere tørr å komme fram i lyset uten å måtte skamme seg veldig.

Det er jo også noe positivt med denne lidelsen iom at mange er veldig kreative når de er litt hypomane/friske. Det er mye sant i det at man først må se helt ned i mørket før man kan se "lyset". :-)

Skrevet

''dette er også en måte å være menneske på! Jeg har også min rettmessige plass på jorden.''

Klipp dette ut og lim det på kjøleskapdøra di :)

''Klipp dette ut og lim det på kjøleskapdøra di :)''

Veldig godt sagt begge to!

Jeg skjønner jeg må ta en titt på nett-TV, for jeg fikk det ikke med meg. Imidlertid høres det ut som det var noe fornuftig denne gangen da. Jeg mistet lysten til å se Viggo forrige uke da det var om han guttungen som ble drept av faren sin. Syntes det var ekkelt at det ble brettet ut slik liksom. Jeg ble helt kvalm av historien.

Skrevet

''Klipp dette ut og lim det på kjøleskapdøra di :)''

Veldig godt sagt begge to!

Jeg skjønner jeg må ta en titt på nett-TV, for jeg fikk det ikke med meg. Imidlertid høres det ut som det var noe fornuftig denne gangen da. Jeg mistet lysten til å se Viggo forrige uke da det var om han guttungen som ble drept av faren sin. Syntes det var ekkelt at det ble brettet ut slik liksom. Jeg ble helt kvalm av historien.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/683560/

Skrevet

Jeg såg det programmet på nettet nå, og det er godt å se at hun er så oppegående. Gir håp det. Godt å høre om andre som vet hvordan det er å være i Helvete, folk har stusset på det når jeg kaldte det Helvete. Håper de såg det programmet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...