Gå til innhold

Ka du tru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Økte på onsdag Abilify fra 15 mg til 20 mg, samtidig som jeg fikk Truxal til å sove på, og som eventueltmedisin hvis det begynte å "koke" i hodet (inntil vi hadde funnet en per "permanent" løsning")...

Siden onsdag har jeg merket at det har gått bedre for hver dag.

Hva er den sannsynlige årsaken til dette? Abilify eller Truxal? Eller mer / forbedret søvn?

Skrevet

Begge deler vil jeg anta :-)

SIkkert alle deler ja, men hvis det er økt Abilify som dominerende funker, så kan jeg kutte Truxal. :-) Men finner sikkert ut av dette med behandler - var bare ltit nysgjerrig...

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg sagt bøhhh til alle som våget å røre medisineringen min. Merker du bedring så må du for Guds skyld ikke slutte med noen av medisinene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...