DOLemannen Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Økte på onsdag Abilify fra 15 mg til 20 mg, samtidig som jeg fikk Truxal til å sove på, og som eventueltmedisin hvis det begynte å "koke" i hodet (inntil vi hadde funnet en per "permanent" løsning")... Siden onsdag har jeg merket at det har gått bedre for hver dag. Hva er den sannsynlige årsaken til dette? Abilify eller Truxal? Eller mer / forbedret søvn? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 14. november 2010 Forfatter Skrevet 14. november 2010 Begge deler vil jeg anta :-) SIkkert alle deler ja, men hvis det er økt Abilify som dominerende funker, så kan jeg kutte Truxal. :-) Men finner sikkert ut av dette med behandler - var bare ltit nysgjerrig... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Hadde jeg vært deg ville jeg sagt bøhhh til alle som våget å røre medisineringen min. Merker du bedring så må du for Guds skyld ikke slutte med noen av medisinene :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.