Gå til innhold

Truxal mot søvnvansker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar 30 mg Truxal om kvelden, i 8-tiden, for å sove ordentlig. Jeg lurer på om denne kan gjøre at jeg føler meg tung i kroppen hele neste dag. Tungheten avtar men er kanskje ikke ut før litt før nytt inntak av Truxal.

Eller er det mer sannsynlig at det kommer av andre ting?

Skrevet

jeg ville tippet truxal. Jeg blir helt slått ut av den. Derfor bruker jeg den heller ikke. Men så har ikke jeg søvnproblemer heller, og hadde jeg hatt det hadde jeg brukt stilnoct isteden.

Skrevet

Noen får skikkelig hangover av det.

Hva med å forsøke mindre dose? Regner med det er 15mg tab. du har. For noen er 15mg nok i starten.

Skrevet

Noen får skikkelig hangover av det.

Hva med å forsøke mindre dose? Regner med det er 15mg tab. du har. For noen er 15mg nok i starten.

Skal prøve det, takk. :-)

Men er litt deilig å sove i hele 8 timer, da... hehe.

Skrevet

jeg ville tippet truxal. Jeg blir helt slått ut av den. Derfor bruker jeg den heller ikke. Men så har ikke jeg søvnproblemer heller, og hadde jeg hatt det hadde jeg brukt stilnoct isteden.

Tror ikke jeg får slikt...

Skrevet

Jeg tar de i halv ti tida. det varierer veldig om jeg får hangover av dem - har brukt dem i snart ett par å(ettpar opphold)

Kjenn litt på kroppen hver kveld hvor mye du føler du trenger. Regner med at du får dem i 15mg siden du tar 30(?)

Jeg får ikke hangover av 25mn lenger..du må gi det litt tid - selv om det er "vanskelig".(nå vet ikke jeg hvor lenge du har stått på disse da men...)

Og JA det er deilig å sove 6-9timer om natta.

Håper du finner ut av det for det er mulig å gå på disse;sove godt & slippe hangover

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...