Gå til innhold

Lage helvete for pedofil?

Gjest byen er ikke stor nok for oss begge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble utsatt for overgrep i barndommen. han som gjorde det ble dømt mange år senere og har sonet. I dag fortalte lillesøsteren min at han har prøvd å legge seg til hennes facebook side både med sitt eget navn og med falsk identitet. Han hadde også greid å komme seg inn på siden hennes.

Det fikk meg til å google mannen, og jeg fant ut at han jobber som webansvarlig på byens største klubb for jente og kvinnefortball. Det er så jævlig typisk. Han har funne seg et snitt til å komme i nærheten av små jenter og unge damer. Lå mange bilder fra kamper o.l. som han har tatt. Jeg sendte mail til noen i klubbens styre og ba dem om å be han om vandelsattest.

Nå er jeg så forbanna. Har lyst å kopiere opp dommen hans og dele dem ut til alle postkassene i byen. Har mange som sikkert stiller velvillig opp med å hjelpe meg. Kan jeg gjøre dette? Kan jeg bli straffet for å gjøre slikt? Vil bare ha han langt ut av byen.

Gjest godt jobba
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Vi "normale" ser på pedofile som en trussel og noen rovdyr som jakter på barna våre. Ikke rart at vi vil ha dem bort!

Kjempefint at du ba klubbens ledelse om å sjekke vandelsattesten hans. Pedofile er ikke til å stole på, de sniker seg inn overalt, og man kan aldri være forsiktig nok når det gjelder barna.

Skrevet

Det er ulovlig å gjøre slikt, og i teorien kan du bli straffet.

Det du heller kan gjøre er å snakke med styret for klubben. Be dem få ham fjernet, og hvis de ikke gjør det kan du true med å gå til avisen, eller andre.

Det er godt at du ikke lar deg kue, og at du tenker på andre!

Alt godt,

Skrevet

Det er ulovlig å gjøre slikt, og i teorien kan du bli straffet.

Det du heller kan gjøre er å snakke med styret for klubben. Be dem få ham fjernet, og hvis de ikke gjør det kan du true med å gå til avisen, eller andre.

Det er godt at du ikke lar deg kue, og at du tenker på andre!